Photobucket

sâmbătă, 11 mai 2013

Sfintele Sarbatori de Pasti!


            ´´Hristos a Inviat din morti cu moartea pe moarte calcand, si celor din morminte,
                    viata daruindu-le!´´

In acest an Dumnezeu m-a invrednicit sa am ocazia de a fi prezent  in Parohia Ortodoxa Romana din  Villarrobledo cu Hramul ´´Sfantul Prooroc Daniel´´ din Spania cu ocazia Sfintelor Sarbatori Pascale.

Am trait o experienta pe care nu pot sa o uit vreodata si ii multumesc lui Dumnezeu ca am avut ocazia sa vin sa cant si sa incant totodata numarul mare de credinciosi romani stransi cu mic si mare la biserica la toate randuielile  care s-au savarsit in tot acest timp. Pot sa spun ca a fost ceva special si m-am simtit ca si acasa, in ciuda faptului ca suntem la mii de km distanta de casa, si le multumesc tuturor credinciosilor pe care i-am vazut traind cu adevarat fiecare clipa de rugaciune si care au fost si vor ramane pentru mine ca o familie,oameni cu credinta si cu frica de Dumnezeu care alearga la biserica si dau slava lui Dumnezeu pentru toate.Nu pot avea decat cuvinte de lauda pentru acesti oameni care chiar traiesc pentru Hristos.Vreau sa multumesc Parintelui Cucul Dan Constantin care pentru mine este si va fi un exemplu, care mi-a oferit ocazia sa pot participa alaturi de Preacucernicia Sa la toate randuielile savarsite inainte si dupa marele praznic  a Invierii Mantuitorului nostru Iisus Hristos si sa traiesc una dintre cele mai frumoase momente ale vietii mele.In urma acestei experiente nadajduim ca Bunul Dumnezeu sa ne invredniceasca sa sarbatorim si la anul Sfintele Sarbatori Pascale.
´´Hristos  a Inviat!´´

Gaga Catalin Emanuel



























Niciun comentariu: